Exchanges & Returns
Retourneren
Het kan natuurlijk voorkomen dat u een product of bestelling aan ons retour wilt zenden of een (gedeelte van uw) bestelling alsnog wilt annuleren. In zo’n geval maken wij onderscheid tussen voorraadartikelen en artikelen die speciaal voor u zijn besteld.
Een speciaal voor u besteld artikel kan door ons niet retour worden genomen.
U dient retouren maximaal 7 dagen na leverdatum schriftelijk / per mail aan ons te melden. Na deze periode kunnen wij artikelen helaas niet meer retour nemen. In alle gevallen geldt dat de producten schoon, ongebruikt, ongemonteerd en in de originele en onbeschadigde verpakking moeten zitten.
U kunt uw product persoonlijk komen brengen, maar mag daar ook een bezorgdienst voor inschakelen, de kosten voor een eventuele bezorgdienst zijn voor uw eigen rekening. Eventuele transportschade ontstaan tijdens het retourtransport zijn voor rekening van de klant.
Om problemen te voorkomen adviseren wij u de retourzending aangetekend en voldoende verzekerd te versturen.
Nadat het product door ons retour is genomen, zullen wij het onderwerpen aan een inspectie of het product voldoet aan de ongeschonden conditie en indien dit het geval is, zullen wij binnen 14 dagen het bedrag van uw aanko(o)p(en), per bank aan u retourneren.
Annuleren
Wij kunnen ons voorstellen dat u een bestelling geplaatst heeft, maar u deze later alsnog wilt wijzigen, of ongedaan wilt maken. In zo’n geval dient u dit uiterlijk binnen 48 uur na bestelling schriftelijk of per mail aan ons te melden. Na deze periode en zeker in het geval van speciaal bestelde artikelen bestaat de kans dat de order helaas niet meer geannuleerd of gewijzigd kan worden, waardoor u dus de complete bestelling zult moeten afnemen.
Ruilen
Van ruilen komt huilen😉
Ruilen is eigenlijk hetzelfde als uw artikel retourneren en een nieuw artikel bestellen. Hiervoor gelden dus ook de retourvoorwaarden, als hierboven gemeld.